- Hasta ve Çalışan Güvenliğinin Sağlanması,
- Hasta ve Çalışan Memnuniyetinin Sağlanması,
- Etkinlik ve Etkililiğin Sağlanması,
olmak üzere 3 ana hedefe odaklanan ve sürekli iyileşmeyi ilke edinen Kalite Direktörlüğümüz görev, yetki sorumlulukları;
- Hastanemizde yürütülen ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi ve Sağlıkta Kalite Standartları-Hastane çalışmaları ile ilgili olarak; faaliyetlerin planlanması, uygulanması, değerlendirilmesi, aksaklıkların düzeltilmesi ve önlenmesi konularında gerekli her tür koordinasyonu sağlamak,
- Kalite çalışmalarının hastanemizde bir kültür haline gelmesini sağlamak için, eğitim faaliyetleri düzenlemek,
- Kalite çalışmalarının temel bileşenlerinden dokümantasyon (proses, talimat, prosedür, formlar, kontrol listeleri vb.) ve kayıtların kontrolüne ilişkin çalışmaları yürütmek,
- Kalite Yönetim Sistemi ile ilgili çalışmalarda Üst Yönetim ve diğer kuruluşlar ile işbirliği içinde olmak,
- Hastanemizde kalite çalışmalarının durumunu değerlendirmek için, iç tetkik/öz değerlendirme sürecini planlamak, uygulamak, sonuçları Üst Yönetim ile paylaşmak ve yönetimsel olarak alınan kararların uygulanması için çalışmalar yapmak,
- Kalite çalışmalarının kolaylaştırıcısı olarak kurulan tüm komitelerde (Hasta Güvenliği, Çalışan Güvenliği vb.) komite çalışmalarına katılmak,
- Hastanemiz süreçlerinden hasta ve çalışanlarımızın memnuniyetini belirlemek için dönemsel anketler uygulamak, analiz etmek ve sonuçları Üst Yönetim ile paylaşmak, önlem alınması gereken konulara ilişkin planlamalar yapmak,
- Bölüm/birim bazında kalite ölçütü olarak belirlenen göstergelerin izlenmesinde gereken koordinasyonu sağlamak ve verilerin analizine ilişkin görüş bildirmek,
- Hastanemizde ilgili kuruluşlar (TSE ve Sağlık Bakanlığı gibi) tarafından gerçekleştirilen kalite değerlendirmeleri sürecini yönetmek,
- Kalite Direktörlüğü çalışmalarını ve sonuçlarını özetleyen yıllık Performans Raporunu hazırlamak ve yönetime sunmaktır.