Hastanede görev yapan akademik personelin e-imza başvuru sürecinde izlemesi gereken adımlar aşağıda sıralanmıştır:
KamuSM e-imza süresi sona ermek üzere olan (süresinin bitmesine 3 ay kalan) veya ilk kez e-imza başvurusunda bulunacak olan akademik personel, https://med.gazi.edu.tr/view/page/96625 adresinde yer alan E-İmza Talep Dilekçesini eksiksiz doldurarak Anabilim Dalı Başkanlığı’na teslim etmelidir.
Anabilim Dalı Başkanlığı, doldurulan dilekçeyi üst yazı ile birlikte Dekanlığa iletmelidir.
Talep formları, Dekanlık aracılığıyla İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı’na iletilir.
Talep sahibinin kurumsal e-posta adresine KamuSM (TÜBİTAK) tarafından bilgilendirme e-postası gönderilir.
İlgili e-posta doğrultusunda personelin aşağıdaki adımları takip ederek başvurusunu tamamlaması gerekmektedir:
Giriş > E-Devlet Kapısı Üzerinden Giriş > NES İşlemleri > Bireysel İşlemler > Başvuru İşlemleri > Başvurularım adımları izlenir.
Açılan form eğer kişi daha önce bir e-imzaya sahipse elektronik imza ile doldurulabilir.
E-imzası olmayan kişiler, başvuru formunu yazdırarak ıslak imzalı şekilde imzalamalı ve formda belirtilen KamuSM Gebze/Kocaeli adresine bireysel olarak posta yoluyla göndermelidir.
E-imza, başvuru süreci tamamlandıktan sonra kurye aracılığıyla başvuru sahibine teslim edilecektir.